Translate

Αναγνώστες

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Πλέξη με μακρουλούς πόντους.-σχεδιο

Βρήκα αυτό το ωραίο σχέδιο πλέξης ,σε ένα Αγγλικό περιοδικό, που είναι κατάλληλο  για κασκόλ, κουβερτούλες παιδικές, κτλ.

Μου  άρεσε και σας μεταφέρω την πλέξη, διότι είναι πολύ διασκεδαστική...Βασίζεται σε ζετέ , και στο πέσιμο των ζετέ!
H πλέξη πλέκεται  σε αριθμό πολλαπλάσιο του 10 + 6 ΠΌΝΤΟΥΣ

     

               FONDO90C                  

1 σειρά - καλή πλευρά
Όλοι οι πόντοι πλέκονται καλή


2 σειρά- ανάποδη  πλευρά
Όλοι οι πόντοι καλή

3 σειρά
6 π κ, * 2 ζετέ, 1 κ, 3 ζ, 1 κ ,4ζ, 1 κ, 3ζ,1 κ,2ζ,6κ *-επαναλαμβάνουμε από * σε *.

4 σειρά- πλέκουμε καλή, και αφήνουμε όλα τα ζετέ να πέσουν.

5 σειρά=  καλή

6 σειρά = καλή

7 σειρά = 1 πκ, * 2ζ, 1κ, 3ζ, 1κ, 4ζ, 1κ ,3ζ,1κ,2ζ.6κ* -επαναλαμβάνουμε από * σε *  ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ,ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ  ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ 6 ΠΟΝΤΟΥΣ ΚΑΛΗ, ΑΛΛΟ ΜΟΝΟ 1

8 σειρά = όπως και η 4.

ΕΠΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ 1Η ΒΕΛΟΝΑ.

Διασκεδαστικό, και εύκολο!! Ελπίζω να ήμουν  σαφής στις οδηγίες, αν θέλετε κάτι, ρωτήστε με!

2 σχόλια:

el.mar είπε...

Καλό μήνα Ριρή μου!!!Μόλις μου ήρθε ένα μήνυμα με μια 'διεύθυνση' απο το email σου,εσύ μου το έστειλες η να το αγνοήσω?!Φιλιά!!!

Unknown είπε...


thank you

سعودي اوتو